Adakah PR akan tersungkur ke Putra Jaya?

    Lupakan masalah pergeseran sesama parti dalam PR. Pertelingkahan sesama ahli. Betapa tak bersedianya PR untuk PRU nanti. Adakah semua Kawasan PAS/Cabang PKR/Bahagian(tak pasti ) DAP ada membuat bantahan terhadap rang daftar pemilih tambahan, RDPT suku ke 2 lepas? Berapa banyak pengundi hantu dikesan?
   
  Saya telah membuat satu lagi blog bernama Hantu Mengundi. Ianya akan mendedahkan isu berkaitan pengundi(daftar pemilih induk DPI) dan RDPT. Silalah berkunjung. Hendak  artikel pun boleh. Emelkan ke insan_fakir04@yahoo.com.
   
  Setakat ini saya hanya fokus kepada DPI N21 Sungai Acheh dalam Parlimen Nibong Tebal. Sekali imbas pun jelas. Terlalu banyak yang pelik dan kebetulan. Pengundi tua bangka yang masih ada dalam daftar, nama yang sama tapi 2 ic yang berbeza, terlalu banyak yang mempunyai nama yang sama tapi berlainan bapa, nama-nama yang pelik dan lain-lain.
   
    Hantu mengundi akan membongkar yang termampu. Ini baru satu dun. Bagaimana dengan dun-dun yang lain?
   
   Berdasarkan ini bagaimanakah kita hendak ke PutraJaya? Atas kertas dah nampak kita akan kalah. Perlukah demokrasi(pilihanraya) jika kita terang-terang akan kalah(kerana ditipu)?

No comments: