Saya berpendapat kita perlu tukar perkataan demonstrasi ke konsert. Kita tak berarak di jalan raya. Kita hanya terkurung di satu tempat(cam reban ayam). Semangat berkobar-kobar saya telah menurun.
  Masih 50-50 lagi samada saya nak pergi ke tidak. Masih ada 2 hari lagi untuk buat keputusan.
  Jika perhimpunan di buat di Stadium Shah Alam, jika saya pergi saya perlu menambah RM28 untuk tambang balik. Sebelum ini telah ambil tiket balik ke sini jam 5.45 petang. Jika demo buat di KL sempat la.
   Harapan saya jika berhimpun di stadium
- fikirkan pengisian selama 3 jam (2-5 ptg). Jangan ulang kesilapan himpunan protes bantah kenaikan harga petrol dahulu
- antara program perlu ada ialah ceramah, puisi dan lain-lain berkaitan bersih
- fikirkan bagaimana hilangkan rasa jemu berjemur di stadium waktu petang

p/s: Bersih 2 bagi saya hilang klimaksnya... Siri Panduan Peserta Bersih tidak akan disambung. Tiadak ada lagi rasanya provokasi, intidimasi dan tekanan polis ke atas peserta...

No comments: