Terdapat beberapa perkara yang saya tak puas hati. Walaupun saya ahli PAS dan membantu(sikit je kut) kemenangan dalam tahun 2008.
  1 -  Sikap hemoi, cengi MB banyak mencalarkan imej Pas Kedah. Tak kira sapa semua disembur, Termasuk  Presiden PAS sendiri.
Insaniah bukan hak PAS, Presiden PAS bukan ada locus standi dalam bab ni. Insaniah hak kerajaan negeri

 2 - Masa kita jadi pembangkang dulu kita tentang habis auku, isa dan lain-lain undang-undang yang zalim. Bila kita menang...
Jelasnya, rayuan berkenaan boleh dibuat kepada rektor KUIN Prof Datuk Jamil Osman. Kita sokong auku pulak?

"Kalau pihak terlibat rasa tidak puas hati dengan keputusan panel tatatertib atau pentadbiran, dia boleh rayu kepada rektor."Kalau rektor pun dia tak puas hati juga, dia boleh rayu kepada menteri besar sebagai pengerusi kepada universiti," katanya. Kan Ust jadi Pengerusi KUIN. Gunalah kuasa yang ada



 3 -  Hanya orang yang takut dan malas buat kerja je yang buat camni. Sidang Dun satu hari je? Takkan YB Pas xde soalan walupun satu. Dulu masa jadi pembangkang bising-bising minta sidang dun dipanjangkan. Nak tanya banyak soalan. Bila jadi kerajaan?


4 - Isu Pusat Hibuaran ditutup di bulan puasa. Laksana tiba-tiba. Pas tu bagi kelonggaran. Flip flop. Patutnya elakkan ribuat-ribut. Bagi tmpoh 6 bulan dulu ka.


Jika pas ni Kedah tumbang balik ke BN cam Terengganu 2004 tu jangan gila talak salahkan Umno dan SPR ye..

No comments: