Harapan saya terhadap anda semua

Salam
       Antara harapan ann terhdap anda semua.
 - cukuplah mengenali saya sekadarnya. Tidak bertujuan selaian taqarrub ilallah insya Allah. Tak usahlah war-warkankan kebaikan/kelebihan ana(jika itu diangggap sedemikian)kepada org lain. Biarkan depa mendapat info ni dr org lain.
ikhlaskan perbuatan kerana Allah. Kita berkawan, berkahwin, beranak pinak, membuat kerja rasmi dan jemaah semuanya ikhlas kepadaNya
- sedaya upaya mungkin jagalah hati manusia yg lain. Melainkan anda dah cukup mengenalinya. Cthnya; Janganlah mengirim sms tengah2 mlm kepada rakan/org lain. Maybe bagi sesetengah org masa tgh mlm tu(12 mlm - subuh) masa privacy utk dia. Saya kisah
- tidak perlu penghargaan yg melampau. Sekali sekala mungkin boleh. Saya pun manusia. Kekadang baik kekadang jahat. Selalunya jahat le... Hehehe
Untuk diri dia(berehat), keluarga dan Khalik(tentunya). Janganlah ganggu melainkan kes-kes yang betul kecemasan dan perlu disegerakan.

Tazkirah ini  adalah spesifik pada saya dan anda semua amnya.

Maaf jika ada terasa. Boleh hubungi saya personally jika ada yg tak puas hati. Communication amat penting dalam kehidupan dunia n akhirat.

Sekian

Al-faqirah ilallah
Joe Pg

No comments: