Komen saya terhadap entri terbaru YB Zul.

YB zul4kulim(apasal x tulis zul4kulimbb?) ada keluar entri terbaru tentang Kulim Bandar Baru.
Sebelum ni saya ada komen tentang artikelnya tentang TEPUK DADA TANYA IMAN!. Namun x lulus terbit sampai sekarang.
Entri ni sebagi bukti saya komen kenyataan beliau. Saya telah ringkaskan kenyataan beliau dan kemudian saya sertakan komen saya.

Kenyataannya
Pertama, saya telah memohon untuk pembinaan Klinik 1-Malaysia di kawasan DUN Bandar Bharu.
Kedua, saya juga telah membuat permohonan untuk pembinaan sebuah masjid baru bagi kawasan DUN Bandar Bharu.


Komen saya
Pertama sekali saya nak tanya. Apsal komen saya kat entri TEPUK DADA TANYA IMAN! tak diluluskan terbit. Ada kata2 kesat/menghasut ke?
tak pasti lagi kalu komen saya ni pun akan dibakul sampah gak.. Hehehe
Klinik 1 Malaysia tak boleh dibuka di mana2. Mana bleh MA bg preskripsi ubat pada pesakit2 serius. Pening demam biasa boleh. Samalah cam kes peguam bukan islam nak jadi peguam syarie..
Kes perpindahan pentadbiran dari BB ke Serdang dah lama dah.Kenapakah Masjid Serdang sedia ada tak dinaikkan taraf? Perlu ke kita buat satu lagi masjid di Serdang? Kalu untuk solat jumaat, rasanya masjid sedia ada masih mampu tampung lagi. Jangan buat masjid bukan atas dasar taqwa.
Soalan saya.
Bagaimana status Pusat Khidmat YB. Masih kat Kulim? Hidup lagi ke?
Perancangan YB hanya untuk Dun BB je. Cite la plak untuk dun Kulim plak.
YB kan baik dengan Kerajaan Persekutuan sekarang. Mintak la depa buat satu U ke kat BB. BB jadi pekan koboi kerna xde aktiviti cam ipt atau kilang2. Tu je...

Salah seorg pengundimu. Mengundi kerana lambang parti bukan individu

No comments: