MP PR buat perangai lagi...

Dulu masa lulus belanjawan 2009 ianya diluluskan secara belah bahagi. Kita kalah kerana ada MP kita yg tuang persidangan. Masa usul gantung Gobind deo pun ada mp kita yang tuang. Kali ketiga masa lulus belanjawan 2010 kita kalah 1 undi. Jika menang kita boleh kemukakan usul undi tidak percaya di dalam dewan. Payah la nak tunggu peluang camnni lagi selepas ini.

Tahniah kepada semua yang sengaja tuang. Saat mendebarkan bagi PM, Najib Razak. Syabas PR atas apa yang terjadi itu. Jangan menyesal dan buatlah lagi lain kali!

Ulasan GB

GB pernah mengulas isu ketidak-hadiran MP-MP Pakatan Rakyat di Parlimen terutama semasa undi belah-bagi dijalankan. Jika kita masih ingat sewaktu undi belah-bagi dilakukan untuk menggantung Gobind Singh Deo dari Parlimen, beberapa ahli parlimen PAS tidak hadir yang akhirnya kemenangan berpihak kepada BN. Anda ingat siapa yang tidak hadir di parlimen pada masa itu? GB cukup ingat. Diharap PR ambil pelajaran hal ini jika benar-benar mahu menjadi "kerajaan yang dinanti" - jika tidak TURUN dari menjadi Ahli Parlimen PR.

Ulasan Al Banjari
http://politikbanjar.blogspot.com/2009/12/20-mp-pakatan-selamatkan-kerajaan-najib.html

- Kerajaan Najib Nyaris Tumbang Lewat Malam Tadi

No comments: