Pelik Tapi Benar (Versi Celcom)

Celcom (Malaysia) Berhad memaklumkan gangguan perkhidmatan rangkaiannya yang berlaku hari ini disebabkan oleh node pertukaran yang terletak di Kepong dan Perda, Seberang Prai mengalami kesesakan panggilan secara serentak....

Peliknya
- Apsal jadi pada raya kelima je? Betui ka? Aku kena dari malam raya pun tak boleh call.Hampeh!
- Ada yang kata terima sms makluman dari celcom. Aku dan ipar duai aku semua guna celcom tak terima pun. Adala 15 orang.
- Dia kata masalah membabitkan celcom ke celcom. 25/9 member aku call aku guna 019 tak bleh. Try guna public phone. Takleh gak. 04... line celcom ka? cit. Auta
- pengguna tak mau tau 150 juta atau 750 juta panggilan. Yang penting mintak maaf atau berikan rebet. Ada harapan? Jangan harap!

Mak Jang aku kelmarin mai rumah 5.30 petang. Aku keluar raya. Call aku tak dapat.6.30 baru dapat. Salah sapa? Line sesak lagi?

Aku plan nak tukar la plak. 012 kayakan Ayahda(Ananda). Digi compeni luar(Sweden kot?). Ada kompeni lain tak?

Gangguan Celcom Disebabkan Bla Bla Bla...
Kesesakan punca talian Celcom terputus
Celcom tipu...
CELCOM, PLUS & MAJLIS BANDARAYA ALOR SETAR

No comments: