Yaasin memecah belahkan kaum?

Dah lama dah dengar cerita pasai pekeliling yg melarang bacaan yaasin di sekolah. Doa jangan terlalu panjang dll lagi. Pagi ni jumpa satu link. Surat pekeliling link itu ada 2 muka surat iaitu satu dan dua.

Apa nak jadi Malaysia. Hadhari kot?

Artikel asal terdapat di sini

2 comments:

Ku Keng said...

Amat benar arahan itu. Dan murid-murid Islam jangan lagi beristinja' selepas ke tandas, kerana ini akan memalukan orang yang tak beristinjak. Dan sewaktu berdiri kencing, tak usah menyorok-yorok kemaluan kerana semua ini tak akan menyatupadukan warga murid. Pandangan atau arahan bernas ini pasti datang dari otak HHO.

Ho Ho Ho

Aswin Bahar said...

sorri boos..... saya orang indonesia.. hanya ingin mengomentari saja..
negara kalian makmur sekali (kami tidak iri dengan kemakmuran dengan negara anda)tapi cobalah ditilik dengan seksama darimana kemakmuran tersebut?? baca buku berjudul Kemunculan dajjal,turunnya nabi isa dan Umur Umat Islam karangan amin Jamaluddin.
cobalah banyak membaca ramalan nabi Muhammad tentang sepak terjang dajjal
bagaimana sang Dajjal menjadikan sebuah negeri yang kerontang tak berisi menjadi makmur.. coba sedikit direnungkan.
begitu juga negara kami Indonesia ..apa yang kalian lihat dengan negara kami berisi bukan?? apa yang tak tumbuh dari tanah indonesia? apa yang tak ada didalam perut bumi indonesia semua ada kawan... tetapi kami kerontang Miskin tak seperti kalian yang Makmur... ini karena apa semua ???
ingat tak dengan sabda Nabi akan lalainya kita (umat islam) karena kita terkena penyakit Wahan (cinta dunia takut mati)